Zamek otwierany przy pomocy karty magnetycznej

Prowadząc własną firmę powinno nam zależeć na tym, aby niepowołane osoby nie miały dostępu do wnętrza biura i dokumentów w nim się znajdujących. Nie zawsze wystarczą same tabliczki zabraniające wstępu osobom nieupoważniony. Dla własnego spokoju powinniśmy montować zamki w drzwiach do pomieszczeń, w którym znajdują się ważne dokumenty firmowe.

Jaki zamek zamontować w biurze?

zamki na kartę magnetyczną do biuraWiększość ludzi zamki w drzwiach kojarzy z takimi, które zamykamy i otwieramy przy pomocy klucza. Jest to oczywiście jak najbardziej poprawne skojarzenie, ale istnieją też innego rodzaju zamki do drzwi, na przykład zamki  na kartę magnetyczną. Jest to znacznie wygodniejsze rozwiązanie, ponieważ takie zamki otwieramy przykładając kartę do czytnika, a zamykamy poprzez zatrzaśnięcie drzwi, nie musimy używać klucza w tradycyjnej formie. Zamki na kartę magnetyczną do biura to najlepsze z możliwych rozwiązań. Wystarczy do zestawu dokupić tyle kart ilu mamy pracowników, zakodować karty w odpowiedni sposób i możemy korzystać z takiego zamka. Poza otwieraniem drzwi taki zamek może zapisywać informacje o tym o której godzinie, która karta została do niego przyłożona, więc możemy sprawdzić w ten sposób to o której dany pracownik przyszedł do pracy. Jest to naprawdę bardzo łatwe w użytkowaniu i obsłudze. Popularność tego typu rozwiązań stale rośnie, a dzieje się tak między innym z tego powodu, że jest to niezawodne rozwiązanie, które możemy zastosować dosłownie wszędzie.

Tego typu zamki montowane są już od lat w hotelach i doskonale się sprawdzają, więc tak samo dobrze sprawdzą się u nas w biurze. Koszt montażu takiego zamka jest dość niski, więc tym bardziej warto się zastanowić nad jego zakupem. Samego zakupu możemy dokonać za pośrednictwem internety, bez wychodzenia z domu.

Zamek otwierany przy pomocy karty magnetycznej
Przewiń na górę