Profesjonalna szafa biurowa

Moja firma miewała dość dużo klientów którzy korzystali z naszych usług raz, więc często zdarzało się, iż dokumenty jednorazowych klientów zajmowały o wiele więcej miejsca w archiwum niż stałych. Dotychczasowa metoda przechowywania dokumentów archiwalnych w zwykłych szafkach biurowych stawała się powoli niewygodna.

Pojemna szafa na dokumenty

szafy na dokumentyCzasem zdarzało się, iż po dłuższym czasie trzeba było znaleźć dokumenty klienta sprzed kilku miesięcy, a przy takiej ilości było to dość problematyczne i czasochłonne zajęcie. Dlatego też postanowiliśmy zaopatrzyć się w pojemne i wygodne szafy na dokumenty, by rozwiązać wreszcie problem przechowywania wszelkiego rodzaju papierów. Przejrzeliśmy dość dużo różnych modeli, o różnych wielkościach i pojemnościach. Większość doskonale nadawała się do archiwizacji dokumentów, aczkolwiek w końcu wybór padł na szafę ścienną, wysoką na prawie dwa i pół metra, o sześciu przegrodach z półkami do składowania dokumentacji. Wedle producenta, mogła wytrzymać duże obciążenia, przy czym była lekka i łatwa do ustawienia i ewentualnego przeniesienia w inne miejsce. Była to szafa o tyle przestronna i pojemna, co wygodna w użytkowaniu, mając rozsuwane drzwi zamiast zwykłych otwieranych. Nie ograniczała przez to miejsca, a otwieranie jej w celu znalezienia teczki nie musiało już blokować dostępu do części biura, jak to nieraz zdarzało się w przypadku zwykłych szaf. Również sama pojemność owej szafy była pokaźna.

Po przeniesieniu do niej całego archiwum i posortowaniu dokumentów alfabetycznie, dolne półki pozostały wolne, dzięki czemu mogliśmy to miejsce przeznaczyć na przechowywanie artykułów biurowych, papieru do drukarek i innych, potrzebnych do pracy rzeczy, które wcześniej zajmowały dość dużo miejsca.

Profesjonalna szafa biurowa
Przewiń na górę