Na co zwrócić uwagę wybierając nośnik reklamowy?

Reklama

Wiadome jest, że żadna firma nie jest w stanie wybić się na rynku bez reklamy. Jest ona nieodłączną częścią biznesu. Otwierając niewielki interes i samodzielnie zajmując się doborem nośnika reklamowego i przebiegiem kampanii reklamowej powinniśmy zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii.

Reklama a prowadzona działalność

ReklamaPrzede wszystkim duże znaczenie ma to, jaką działalność prowadzimy. Niby nośniki reklamy są uniwersalne ponieważ na ulotkach można zarówno reklamować cukiernię jak i np. fotowoltaikę czy usługi. Jednak jak skuteczna będzie reklama paneli solarowych przedstawiona na ulotce? Dlatego właśnie zanim zdecydujemy się na konkretny nośnik wyobraźmy sobie jaka będzie siła danego produktu na tym właśnie materiale. Istotną kwestią jest także charakter prowadzonej działalności i jej miejsce. Gdy otwieramy niewielki interes typu sklep gdzieś w znajdującym się przy ulicy lokalu, w sąsiedztwie innych tego typu działalności, przede wszystkim musimy położyć nacisk na szyld reklamowy. Jest to najlepszy sposób by się wyróżnić na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę przechodniów. Tutaj mało skuteczna okaże się ulotka, gdyż przechodnie są wciąż zasypywani makulaturą informacyjną. Przekaz zatem musi być jasny i wyrazisty. Kolorowy, świecący, krzykliwy szyld nad lokalem z pewnością będzie skuteczny.Również wielkość miasta i konkurencja w nim działająca będą wpływały na to jaką reklamę należy zastosować. Duże konkurencyjne miasto wymaga dużej reklamy typu reklama mobilna na komunikacji miejskiej lub reklama radiowa.

Są to jedne z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do licznego grona odbiorców. Z pewnością nie można również zapomnieć o sile przekazu internetu. Jednak pamiętajmy, że jeśli nasz produkt przeznaczony jest dla osób starszych, nie każdy z nich będzie mógł do niego dotrzeć jeśli będziemy skupiać się jedynie na internecie.

Więcej w temacie reklam można znaleźć na stronie: onlinebhp.com

Na co zwrócić uwagę wybierając nośnik reklamowy?
Przewiń na górę